۱۱ پاسخ

منم الان درست کردم دیزاین نکردم دیگه😂

تصویر

نه حال نمیکنیم چون نمی‌تونیم بخوریم😂
چرا تا من رژیم و دوباره استارت زدم گهواره پر شد از عکس کیک 🥴

میشه دستور کیکشم بگی

روز کیک شکلاتی بوده ها منم پختم جاتون خاالی همراه بستنی نون. خامه ای😂😂

تصویر

منم پخته بودم امروز😋😋

نه، تا طعمشو نچشم حال نمیکنم😅✌🏻😁

اینم کیک من

تصویر

اینم کیک من

تصویر

دلم خواست منو پسرم ازین کیکای آماده شکلاتی داریم میخوریم قبلا خیلی کیک میپختم از ترس چاق شدن نمیپزم دیگه

عالی😍😍

طرز تهیه هم بگو

سوال های مرتبط

مامان سینا مامان سینا ۳ سالگی
مامان وروجک 🥰🎀 مامان وروجک 🥰🎀 ۳ سالگی