۶ پاسخ

حالت خفگی توی لوزه هات میشه

منم گلوم درد میکنه انگار یکی دستشو گذاشته رو گلوت آزمایش تروعید دادم گفت نداری ولی همچین علاعمی دارم شاید از استرس یا سرما باشه

بله گلم

منم ده روزه گلوم درد می‌کنه دوروز خوب شد باز شروع شده قبلا کمکاری تیروئید داشتم آزمایش دادم خوب بود قرار شد دوماه بعدش باز آزمایش بدم و. قرص قطع کردم الان ی سال گذشته آزمایش ندادم نمی‌دونم اصلا برگشته یا نه ولی گلو دردم خوب نمیشه

بایدبررسی بشه

بله.

سوال های مرتبط

مامان سینا مامان سینا ۳ سالگی
مامان جوجه قرتی مامان جوجه قرتی ۳ سالگی