۱۱ پاسخ

بگو برو زن دوم بگير شبهايي كه ميري بيش اون منم ميرم پيش دوست پسرم
خانم شوهرتون به افسرده هانميخوره بيشتر به اذيت كننده ها ميخوره اگرم بخاطر نامه طلاق مياد مشاوره زياد خودتو به زحمت ننداز راهشو باز كن بذار بره

کسی که افسردگی داره فک نمی کنم به زن دوم فکر کنه 🤔
آخه افسردگی یعنی بی میلی ، پرخاشگری ، اختلال تو اشتها ، اختلال تو خواب ، بهداشت فردی پایین
این چ جور افسردگی هست ...

عزیز شوهرتون دلش جادیگس قیدتورو زده توکه طلاق گرفتی رفتی اونم میره پیش معشوقش بعدببین چقدرخوبه افسردگی کجابود

من چندین ساله درگیر افسردگیم ادم افسرده حوصله خودشم نداره چه برسه به زن دوم!!هر مشاوری کارش خوب نیست جای دیگه برو

مشاور رو عوض کن. این چه مشاوره مریض و داغونی آخه، که همچین چرتایی میگه. برین یا مشاور دیگه

شوهرت ملک واملاک وایناچی داره؟

ادم افسرده دچار بی میلی جنسی و بی میلی عشقی و عاطفی میشه
کسی‌که حرف از زن دوم‌میزنه، افسرده نیست
بزار بره و جلوی راهشو نگیر
وقتی نمیخواد زندگی‌کنه خودتو هزار تکه‌کنی
نمیتونی جلوشو بگیری

عزیزم ببخش اینجور میگم همسرت هنوز بچه هست یه چند سال بگذره بهتر میشه احتمالامادرش خیلی لوسش کرده طلاق چرا بگیرید اخه

شایدم به مشاور چیزی گفته که مشاور مجبور شده اونجور بهتون بگه
ولی در کل به افسرده نمیخوره این حرفا

واقعا میخواد زن بگیره؟اگه بله که مطمینا افسرده نیست

علتش چیه که میگه طلاق

سوال های مرتبط

مامان باران و برفین مامان باران و برفین ۵ سالگی
مامان نرگس ونگین مامان نرگس ونگین ۶ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۵ سالگی
مامان شاهان و نویان مامان شاهان و نویان ۵ سالگی