۴ پاسخ

شیرپاستوریزه فقط تو غذا مجازه یعنی بجوشه

عزیزم با شیرخشک من میدم اما با شیر پاستوریزه نه

بيسکوئيت مادر خوب نیست من از کارشناس کودک شنیدم

*مجازه

سوال های مرتبط