منم نوار قلب گرفته دکتر اکو قلب گرفته دو روز بستری بودم گفتن سالمین ضربان قلب خودم و بچه هم تند بوده وختی اومدم خونه هم اینجوری بودم بازم دکتر میگه چیزیت نیس حتمن خون رسانی چون ب دو نفره اینجوری میشی
منم تپش قلب شدید دارم
همش برای استرس هس
اگر دکتر قلب رفتی و سالم بوده پس بخاطره بارداری و دونفسه شدنته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.