۳ پاسخ

منم نوار قلب گرفته دکتر اکو قلب گرفته دو روز بستری بودم گفتن سالمین ضربان قلب خودم و بچه هم تند بوده وختی اومدم خونه هم اینجوری بودم بازم دکتر میگه چیزیت نیس حتمن خون رسانی چون ب دو نفره اینجوری میشی

منم تپش قلب شدید دارم
همش برای استرس هس

اگر دکتر قلب رفتی و سالم بوده پس بخاطره بارداری و دونفسه شدنته

سوال های مرتبط