تو۶ ماهگی مصرف چای وهل ضرر داره؟؟
بعدمصرف دلپیچه گرفتم

۵ پاسخ

نه ربطی نداره

من همیشه از اول تو چای میریختم تازه یکم زعفران و گل محمدی هم میریزم

اون دلپیچه مال اون نیست.شکمت میخاد کار کنه میپیچن

ن من همیشه چایی دم میکنم هل میندازم داخلش

نه عزیزم زیاد نباشه هیچی نباشه خودم همیشه توچاییم یه دونه هل میندازم

سوال های مرتبط

مامان 👑ایلیا👑 مامان 👑ایلیا👑 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد رادین مامان محمد رادین ۲ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی