کیا شوهراشون ثبت نام کردن

پوشک شیر خشک

تصویر
۱۴ پاسخ

تو شهر ما همه ثبت نام کردن کور کر فقیر پولدار معتاد مذهبی همه

همسر من

من خودم ثبت نام کردم😁

شوهر من🙂

اغا شوهر من ثبت نام کرد منم رفتم ثبت نام کردم دوتا شماره های شوهرمو نوشتم گفتم تورخدا اسم شوهرمو اگه دیدین نبرینش اینم شمارش😂

شوهر منم میخواد بره

منم باهاش قهربودم اسمشو نوشتم کد رو گوشی شوهرمیاد

من یواشکی ثبت نامش کردم ایشالا ک ببرنش 🤣

منم نوشتم

نگران نباش نمیبرن، من خودمم فرستادم

چجوری شوهراتونو ثبت نام میکنین

منم برم خواهر شوهرم یواشکی ثبت نام کنم 😁

شوهر منم نوشته

عه منم برم یواشکی شوهرمو ثبت نام کنم😁

سوال های مرتبط