مگه سرما خورده؟
فعلا فقط شربت سیتریزین یا نئوتادین و سرما خوردگی رو بده.
اگر تب کرد ینی عفونت داره چرک خشک کن رو شروع کن
سر خود چرک خشک نده. چوننمیدونی که واقعا چرک کرده یا نه
فعلا همین پلارژین یا کوریزان بده که علائم سرماخوردگی کنترل بشه و بدتر نشه
خدای نکرده اکه دیدی بدتر میشه ببر دکتر معاینه کنه
من اینجور مواقع کوریزان میدم.
پلارژین برای پسرم اثر نداشت ولی کوریزان خوب بود
پسر من آبریزش بینی داشت و صداش گرفته بود دکتر گفت ویروسه ی چرک خشک کن داد با سرماخوردگی ..دکترای الان از هیچی سر در نمیارن وقتی چرک نداره چرا باید چرک خشک کن بدم ...من ی هفته مدام آبلیمو عسل دادم سر هفته خوب شد خدارو شکر..
تا زمانی که تب نکنه نیاز به آنتی بیوتیک نیست
پسر من با آبریزش شروع شد حتی آبریزشش سبز شد چهار پنج روز بعد هم سرفه خلط دار ولی بهش آنتی بیوتیک ندادم چون تب مورد پلارژین و سیتریزین الان هم برا سرفه کتوتیفن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.