میشه راهنمایی کنید واقعا نگرانم....
تایپک قبلی ندیدین

تصویر
۴ پاسخ

هیدروکسی قوی تره و هفته ای باید بزنن

عزیزم وقتی دکترت داده خب صددرصد تجربه اش بیشتره چرا ب دکترت شک داری

فرقی نداره
اون ۵۰ روزی یدونه ست
۲۵۰ و ۵۰۰ هفته ای یکبار یا ده روز یکبار

ماماناااا تجربه ندارین؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام❤️😘 مامان مهرسام❤️😘 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷🫀🩵 مامان 🩷🫀🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری