از دیت شوهراتون خسته میشین چیکارمیکنین پیرم کرده دیگه

۸ پاسخ

بیشتر من اذیتش میکنم طفلی رو

وای از زبونش ، دوروزه بقدری رنجیدم ک اصلا دلم نمیخواد ببینمش برسی اینکه باهاش بحرفم بحدی ک چندبار با خودم گفتم تا وقتی بچش دنیا بیاد باهاش نمیحرفم ، انقد دل شکستم… از دیروز تو خیابون راه میرم تنها فکرو خیالم برمیداره یهو بخودم میام میبینم اشکام ریخته بغض گلومو فشار میده

تازه داشتم فکر میکردم واقعا چیکار کنم ؟؟..
عکس های قبل عروسی و نگاه میکردم چه دختر سر خوش و شادی بودم چقدر عاشق بودم
حالا شدم ادمی که میگم چرا هیچ بلایی سرش نمیاد یکم دلم خنک بشه .. کاش خدا نگام کنه

منم جنگیدم تا خوب شد

هعی اکثر مردا همینن خوب بشو ام نیستن..

هیچی ااهمیت نمی‌دم حیف نیس پیر کنم

وقتی ناراحتم کنه نگاش نمیکنم تا اوضاع اوکی شه

همه مردا سرو ته یکی ان هیچی والا منکه انقد جنگیدم تا خوب شد

سوال های مرتبط