۱۲ پاسخ

شیاف گلیسرین و شربت لاکسی ژل شیاف و دو سه روز پشت هم بزار یبوستت خوب میشه شربتم دوبار بخور در روز

برای من روغن زیتون خوب بود
دکتر هم شربت داد بهش بگو بنویسع

من دیروز ترشی خوردم راه رفتم یک ساعت بعد اوکی شد

منم دارم میمیرم از یبوست لاکسی ژل هم میخورم پنج روزه تاثیر نداره خیلی بده

هی بدتر میشه من الان یه ساعت تو دسشویی بودم میوه زیاد میخورم نگو از همون میوه‌میوهاس

لاکسی ژل بخور کاملا بیخطره

مایعات زیاد استفاده کن همینطور سبزیجات خرما هم بخور من برا یبوستم دکتر شربت داد ک خیلی خوب اثر میکرد حتمن پشت کمر و شکمت و ماساژ بده خیلی کمک میکنه

آب زیاد بخور ، اگه دیدی خیلی اذیتی آلو و لواشک ترش برای من خیلی خیلی کمک کننده بود

لاکتولوز بگیر هر ۸ ساعت دو قاشق بخور ولی اسهال شدی قط کن

من ک مردم از بس میرم میشینم میام
یک هفتس مدام روغن زیتون گلابی زیتون پرورده و زیتون میخورم همچنان یبوستم حتی آلو هم میخورم
تاثیر نداره اصلا

من بخاطر اینکه هرروز دمیترون مصرف میکنم شکممو خشک کرده

لاکسی ژل فقط
من هیچجوره خوب نشدم با هیچی

من از این مرحله عبور کردم خدارو شکر🤦🏻‍♀️خیلی سخته واقعا

سوال های مرتبط

مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دونه انار🤰 مامان دونه انار🤰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری