خانمایی که یبوست دارین چیکارمیکنین

۵ پاسخ

روغن زیتون دور نافت‌ برعکس عقربه‌ ساعت بچرخون

شربت لاکسی ژل هم خوبه

مویز زیاد میخورم خیلی تاثیر داره

آلو خورشتی میخورم و کاهو و به تازه و خشک
به خشک شده برای حالت تهوع و رفلاکس معده هم عالیه من میخورم خوب میشم

من ک اوایل ک شدید بود گریه میکردم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی 💙 مامان نینی 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری