من از شیشه شیر پیرکس استفاده میکنم چون به توصیه ی فروشنده برای اوایل نوزادی چون بچه تند تند شیر میخواد پیرکس شستنش راحت تره و بهتر هم میشه ضدعفونی کرد
کلا با شیشه شیر طلقی خیلی موافق نیستم چون احساس میکنم اب جوش که میریزیم خوب نیس طلقی باشه ضرر داره
من از اون شیشه شیرای معمولی خیلی بدم میومد . همش حس میکردم بوی پلاستیک میده بعد یه مدت استفاده
یه دونه پیرکس مارک فیروز گرفتم خیلی خوب بود ولی اوایل انگار سنگینه بچه نمیتونه نگه داره بعد هم که بزرگتر میشه میندازه میشکنه
دختر من که شیشه نمیخورد اصلا . یه موقعی براش آب میریختم ولی وقتی راه افتاد دیگه انداختش شکست
پیرکس تمیز تر و قشنگ تره ولی میشکنه. من یکی گرفتم و به هفته نکشید که شکست و دل منم باهاش شکست 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.