۱۱ پاسخ

چ خوب ک باز گرفته پسر من اصلاااا نمیخوره حالش بد میشه

چیکار کردی گرف پستونک چند گرفتی

پسرمن ازهمون اول گرف البته تا دوهفته شصدشو میخورد بعد پستونک گرف

پستونکش چه مارکیه؟

چه کار کردین که گرفت من که همچنان دارم تلاش میکنم ولی تف میکنه بیرون

خوشبحالت من هرکاری می کنم پسش میزنه عق میزنه چندبارم بالا آورده

دختر من ک نمیگیره
وقتی قطره اد میزنم یکم میک میزنه
بدش پرت میکنه🫤

چیکار کردی که گرفت؟

خداحفظش کنه برات

پسر‌منم تو ۳ماهگی گرفت راحت شدم بقران

دزخواست

سوال های مرتبط

مامان سیاوش مامان سیاوش ۱۵ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۴ ماهگی