قند بارداری از الان گرفتم وای خدا 😐

۷ پاسخ

علائمت چی بود عزیزم قندت چقد بالاس

اگه رعایت کردی باز بهتر نشد باید قرص بخوری نگران باش . طبیعه تو بارداری پیش میاد. مصرف نون و برنج و ماکارونی رو کنترل کن کیک و شیرینی نخور درست میشه عزیزم

منم از دوماهگی گرفتم سر جفت بارداری هام
از اولش انسولین زدم تااخر

عزیزم نگران نباش خواهرم تو بارداری دیابت گرفت بچش وقتی بدنیا آمد چهار کیلو بوذ ماشاالله سالم سالم نگران نباش فقط رعایت کن

نگران نباش تنها نیستی

بببین برام پیش اومد یه ماه تحت دکتر تغذیه رعایت کردم رفتم ازمایش دادم اومده بود پایین قند ناشتام

هزینه ازمایش های بارداری چقد شد عزیزم ؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری