واسه منم ۴ روز اختلاف داشت ، خیلی استرس داشتم .
بعد اینجا سرچ کردم دیدم خیلیا تا دو هفته یا ده روز هم بودن،بچه هاشون بدنیا هم اومده بودن،هزار ماشالله،چشم بد ازشون دور،عالی بودن❤️
انشالله تو هفته های بعد درست میشه عزیزم
واس منم همینه
نگران نباش
پسرمنم ۳۵هفته همینطوری بود
همه بچه ها همین طورین ،مهم اینه اکثرا هفته اش نزدیک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.