۱۴ پاسخ

هم لکه بینی داری هم انقباض انگاری خب زودتر برو بیمارستان

میرفتی بیمارستان یه نوار قلب میدادی
فقط نذار معاینه کنن
منم امروز رفتم نذاشتم معاینه کنن
نیم ساعتی بود هی دردم میگرفت ول میکرد

از دیشب تاحالا نرفتی بیمارستان بااین علائم بعد اومدی اینجا بپرسی واقعا خوشبحالت اینقدر ریلکسی خب برو بیمارستان خودشون زنگ دکترت میزنن

به نظرم برو دکتر درد چند دقیقه یکبار نگران کننده است
من خودم به کوچولو زیر دلم درد میکنه خیلی نگرانم از طرفی داداشم بیمارستان بستری مجبور شدم اومدم ولی میترسم چیزی بشه

شبیه درد زایمانه این ک میگی

شما لک بینی داری امروز می‌رفتین بیمارستان

ببین لک بینی داری برو اورژانس خطر داره ها

شما حس نمیکنی بجای اینجا باید بیمارستان باشی؟؟؟؟

لکه بینی یعنی دهانه رحمت بازداره میشه
انقباضم داری، هرچی این گرفتگی ها نزدیک تر و مرتب تر بشه به زایمان نزدیک تری میشی!
پاشو برو جلو انقباضت بگیرن دختر

برو بیمارستان که اکه خدایی نکرده زایمان باشه امپول ریه زود تر بزنن

باید بری بیمارستان صبر نکن احتمالا زایمان زودرس داری برو که معاینه بشی

همین الان برو بیمارستان

چ ریلکسی تو دختر ی بیمارستان برو

عزیزم چیکار کردی بهتر شدی؟ منم مثل شمام خیلی میترسم میگم نکنه طوری بشه ،رفتی بیمارستان شما؟

سوال های مرتبط