۳ پاسخ

من دیروز یکم فعالیت کردم تو آشپزخونه درد پری خیلی خفیف گرفتم ولی امروز که همش دراز کشیدم خبری نبود
فهمیدم به خاطر کار و ایستادن زیاده

منم میگیره ول میکنه نمیدونم چرا منم باید ۳۲ هفته برم دکتر

ب نظرم اونا ماه درده

سوال های مرتبط