۷ پاسخ

من قاطی مایع لباس توی ماشین میریزم

پودر سپید فقط قدیمیاش خوب بودن الان زیاد خوب نیست انگاری

ی قرون نمی ارزید من خریدم چندساعتم توش موند ولی فایده نداشت

من که ازش تاثیرانچنانی ندیدم☹️

واي اين پودر عاليه رو لباس بچم ميريزم هر لكي رو ميبره هر چي لك زياد باشه بيشتر بذار بمونه مثلا چند ساعت بعدم با دست بشور بذا تو افتاب

اب داغ جوری که دستمو نسوزونه میریزم تو تشت پودرم میریزم حل میکنم بعد لباسارو خیس میکنم باهاش ۵،۶ ساعت میمونه بعد ابشو میگیرم میندازم لباسشویی

برای لکه های عمیق داخل ی کوچولو آب حل میکنم لباس هم خیس میکنم میذارم چند ساعت روی لکه بمونه بعد میشورم
خیلی عالیه

سوال های مرتبط

مامان مورچه مامان مورچه ۳ سالگی