۳ پاسخ

منم سه روزه گرفتم بهونه میگیره ولی دیگه تاخنکه بهتره

من یک ماه پیش یکیشو ازش گرفتم چسب زدم روش گفتم درد میکنه دیگه ازش نخورد الانم چن روز دیگه یکی دیگه از سسینه هامو به همون روش ازش میگیرم شما هم همین راه رو امتحان کنید شاید جواب بده

منم پسرمو ۳ روزه گرفتم شیرخشکیه
البته چندماهه تدریجی گرفته بودم روزی دوبار قبل خواب ظهر و شب میخورد
وای بیچارم می‌کرد عصرا برا شیر ولی نمیدادم
۳ روزه کلا گرفتم گیر میده بهونه میاره ولی چیکار کنیم
تازه پاستوریزه هم نمیخوره

سوال های مرتبط