نه مشکل از اوناس دقیقا ک فکر میکنن بچه اونجا نشسته هر چیزی بخورن همون لحظه دکمه افتادن بزنه بیفته 🤣🤣🤣
دیگهواقعا یکسریا گند حاملگی در اوردن بابا ریلکس بیخیال باشید بخدا همه چی شیرین تر میگذره من همه چی میخورم در حد نرمالش
هر چیزی تعادلش خوبه. نه بیش از حد حساس بودن و نه بیش از حد بیخیال بودن😊
دنیای هرکسی به اندازه وسعت تجربیاتشه عزیزم، براشون تازگی داره، قضاوت نمیشه کرد
طرف اول ازش میخوره بعد میاد سوال میپرسه که فلان چیزو خوردم ضرر داره بنظرتون خیلی نگرانم
ببین یکی هست میشینه یه عالمه زعفرون میخوره چیزی نمیشه، یکی هم زعفرون نخورده سقط میکنه، واکنش بدن ادما خیلی متفاوته، طرف نمیتونه تشخیص بده که کدوم مدله
اره واللا یه تعداد زیادی ناراحتن دیگه🤭
من هرچیزی رو میخورم ولی کم و به اندازه...
هروقت زیاده روی بشه ضرر داره
ولی برا خدا کاری نداره انقد نباید غصه خورد
بخورم نخورم ... دوستم میگه انقد زعفران دم کردم خوردم ولی سقط نشد بچشم سالمه
عزیزم منی که بیخیال بودم و تجربه خیلی تلخی دارم الان برای یه عطسه هم دلنگران میشم
منم عیییین خودتم😂😂اصلا اهمیت نمیدممم
احتمالا از اونا😂
وای منم مثل خودتم نمیدونم ما زیادی بیخیالیم یا اونا خیلی حساس😅
من که همه چی خوردم حتی زعفرون
منم خیلی تعجب میکنم بعدا خیلی حساس میشن رو همه چیز بچه شون بهتره ادم یکم بیخیال باشه این مدل حساسیت و وسواسی بعدا برای بچه اسیب زننده ست بعدا به دنیا میاد رو غذا خوردن حرکاتش همه چی حساس میشن اگه زیادیه باید دارو بگیرن
سوالایی میپرسن آدم فقط میخواد خودشو بزنه! اومده میپرسه سیب زمینی سرخ کرده بخورم ضرر نداره🫠🫠
بعد چند وقت پیش یا خانم۲۲ هفته میگفت ۲ ۳ روز یه بار قلیون میکشم 😶😶 نه به این یکی
نه به اون یکی!
هربدنی نسبت ب ی ماده ای واکنشی داره
تو تنها نیستی سلام دوست عزیزم 😂🤝
وای منم انقدر از همه چی انقدرررر خوردما حساس نبودم
امروز رفتم دکترم میگه وایییی ۵کیلو تویک ماه زیاد کردم
گفته تاماه بعد مجازی فقط یک کیلو 🤣😅
من بچه اولم یکم حساس بودم الان نه بقیه میگن رعایت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.