۹ پاسخ

من شکلات صبحانه و نوتلا😂 چقدر با نون میخورم بعدش میشینم قاشق قاشق با چایی میخورم

من کم میخورم

اره بابا بخور
یه چیزایی میخورم که این خوب محسوب میشه پیشش😂😂

من اصلا نمیخورم هله هوله هوس نمیکنم

اگه سابقه نداری تو خونواده و مشکلی نداری
نوووش جونت
کسی که قند و فشارخون داره خدا رحم کنه فقط کاهوو هم بخوره فشارش می‌ره بالا
این هوس‌ها هم یه دوره‌ای داره یه ماه دیگه چیزی دیگه میخوای
خدا کنه هوسای بعدیت سالم باشه عزیزم 😅

من انقدددد میخورم از این چیزا

هم قند داره هم مواد افزودنی نخوری بهتره

من جلو خودمو خیلی میگیرم شوهرمم عین عقاب بالاسرمه وقتی خونه نیست گاهی یکم میخورم😂

قند داره خب زیاده روی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ام بارداری