۷ پاسخ

اشکال نداره طبیعیه

عزیزم درخواست‌میدی

فک کنم طبیعیه چون منم دارم🤒

سلام وای منم تو شکم کلا شکمم درد میگیره . از چیه منم چهارشنبه نوبت دارم هم سونو هم دکتر

منم زیر دلم درد میکنه
بعضی وقتا ی طرفس بعضی وقتام دو طرف

اشکال نداره عزیزم نترس این دردا طبیعین

منم جدیدا همینطوری شدم مخصوصا موقع دراز کشیدنو به پهلو شدن. فردا از دکترم میپرسم

سوال های مرتبط