اشکال نداره طبیعیه
عزیزم درخواستمیدی
فک کنم طبیعیه چون منم دارم🤒
سلام وای منم تو شکم کلا شکمم درد میگیره . از چیه منم چهارشنبه نوبت دارم هم سونو هم دکتر
منم زیر دلم درد میکنه
بعضی وقتا ی طرفس بعضی وقتام دو طرف
اشکال نداره عزیزم نترس این دردا طبیعین
منم جدیدا همینطوری شدم مخصوصا موقع دراز کشیدنو به پهلو شدن. فردا از دکترم میپرسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.