بچه ها هزینه ازمایش قندبارداری چنده ؟؟؟

۱۲ پاسخ

من ۲۶نوبت دکتر دارم اون موقع برام ازمایش قند مینویسه؟

شد۸۹۰

با بیمه ۳۰۰.۴۰۰

با بیمه و ازمایشگاه دولتی ۶۰ تومن شد

من. بهداشت رفتم رایگان بود

آزاد۱۶۷
آزمایشگاه دولتی انجام دادم

من با کشت ادرار دادم ۶۰۰ شد.بستگی داره دکتر چی براتون ثبت کنه.

با بیمه 600

منم آزمایش قند داشتم چند روز پیش دادم ۱۵۰۰شد

من ۴۰۰ خورده ای دادم ازاد

با بیمه ۵۰۰ شد

۱/۲۸۰ شد واسه من البته هیچ بیمه ای هم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قربونش برم مامان قربونش برم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی