من ۲۶نوبت دکتر دارم اون موقع برام ازمایش قند مینویسه؟
شد۸۹۰
با بیمه ۳۰۰.۴۰۰
با بیمه و ازمایشگاه دولتی ۶۰ تومن شد
من. بهداشت رفتم رایگان بود
آزاد۱۶۷
آزمایشگاه دولتی انجام دادم
من با کشت ادرار دادم ۶۰۰ شد.بستگی داره دکتر چی براتون ثبت کنه.
با بیمه 600
منم آزمایش قند داشتم چند روز پیش دادم ۱۵۰۰شد
من ۴۰۰ خورده ای دادم ازاد
با بیمه ۵۰۰ شد
۱/۲۸۰ شد واسه من البته هیچ بیمه ای هم نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.