آزمایشگاه خصوصی با بیمه تکمیلی رایگان بود
والا منو یبار نوشته بود آزمایش قند دو مرحله ای (ناشتا رفتم خون گرفتن بعد گلوکز دادن خوردم بعد یک ساعت دوباره خون گرفتن) هزینش شد ۷۰۰ و خورده ای البته با بیمه تامین
بعد قند ناشتام زیاد نشون داده بود دکترم دو هفته رژیم داد دوباره نوشت آزمایش که امروز رفتم (خون گرفتن ناشتا بعد گفت برو صبحانه بخور ۲ ساعت بعد دوباره بیا، گفتم مگه گلوکز نمیدین بخورم؟ گفت نه این مدلی نوشته دکترت که صبحانه بخوری ۲ ساعت بعد دوباره خون گیری) اینم هزینش شد ۵۸۰ تومن البته با بیمه تامین ۳۰۰ تومن اینا میشد
زیاد نمیشه ۴۰۰ یا۵۰۰ با بیمه
بهداشت رایگان
من ک نرفتم زوده وای ازاد500 فک میکنم دولتی رایگان
من بهداشت رایگان برام نوشت
داخل آزمایشگاه بهداشت و بیمارستان دولتی رایگانه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.