هزینه ازمایش GTTقندبارداری چنده؟

تصویر
۷ پاسخ

آزمایشگاه خصوصی با بیمه تکمیلی رایگان بود

والا منو یبار نوشته بود آزمایش قند دو مرحله ای (ناشتا رفتم خون گرفتن بعد گلوکز دادن خوردم بعد یک ساعت دوباره خون گرفتن) هزینش شد ۷۰۰ و خورده ای البته با بیمه تامین

بعد قند ناشتام زیاد نشون داده بود دکترم دو هفته رژیم داد دوباره نوشت آزمایش که امروز رفتم (خون گرفتن ناشتا بعد گفت برو صبحانه بخور ۲ ساعت بعد دوباره بیا، گفتم مگه گلوکز نمیدین بخورم؟ گفت نه این مدلی نوشته دکترت که صبحانه بخوری ۲ ساعت بعد دوباره خون گیری) اینم هزینش شد ۵۸۰ تومن البته با بیمه تامین ۳۰۰ تومن اینا میشد

زیاد نمیشه ۴۰۰ یا۵۰۰ با بیمه

بهداشت رایگان

من ک نرفتم زوده وای ازاد500 فک میکنم دولتی رایگان

من بهداشت رایگان برام نوشت

داخل آزمایشگاه بهداشت و بیمارستان دولتی رایگانه.

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی