سلام مامانا خوبین ؟
واکسن هیجده ماهگی سخته ؟
چکارا کنم که کمتر اذیت بشه؟

۶ پاسخ

سمانه نخبر حامله ای؟؟

فقط پادرد داده من پاهای پسرمو با شال کشی ضربدری بستم خیلی به دردش کمک کرد تبش ۵ساعت بالا بود ولی ۲روز پادرد داشت لعنتی فقط بچم بغلم بود . کمپرس هم حتما بزار بادت نره

سمانه جان خوبی باجی چیشد ازمایش دادی ؟؟

خیلی آسونه
بجای استا ایبوپروفن بده
واکسنو ک زد نزار راه بره تا بخابه
بیدار شد یکم درد داره روی جای واکسن چند قطره ایبوپروفن بزن
با خوراکی اینا سرگرمش کن

یه پنبه را روغن زیتون بزن با خودت ببر به محض اینکه واکسنو زد بزن جاش، بعدم به نظرم هرچی بچه بیشتر تحرک داشته باشه و راه بره موادش زودتر پخش میشه و کمتر اذیت میشه، من برای پسرم پنبه روغن زیتون زدم بردم زدم جای واکسنش و بعدم تا شب راه میرفت بازی میکرد اصلا نگفت پام درد میکنه و تب هم نکرد، ولی بعضی بچه هارو دیدم تا دو روز راه نمیرن

پسرم فردا داره واکسن

سوال های مرتبط