وای حالت تهوع شدید دیوونم کرده
کاش بالا میاوردم حداقل😕

۴ پاسخ

دقیقااااا منم اینجوریم دارم از تهوع میمیرم ولی اصلا بالا نمیارم

قرص زینتوما ب دکترت بگو اگر میزاره ، بگیر بخور
قرص زنجبیله
واس تهوع عالیه

نه اتفاقا بالا نیاری بهتره بعدا مری و گلوت میسوزه چون اسید معده تو بارداری بالا میره😭

نگران نباش بالا هم میاری باز اون موقع میگی چرا بالا میارم😂
منم مث تو حالت تهوع داشتم ولی بالا نمیوردم الان هر روز یه بار بالا میارم کل روزمم خراب میشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری