دقیقااااا منم اینجوریم دارم از تهوع میمیرم ولی اصلا بالا نمیارم
قرص زینتوما ب دکترت بگو اگر میزاره ، بگیر بخور
قرص زنجبیله
واس تهوع عالیه
نه اتفاقا بالا نیاری بهتره بعدا مری و گلوت میسوزه چون اسید معده تو بارداری بالا میره😭
نگران نباش بالا هم میاری باز اون موقع میگی چرا بالا میارم😂
منم مث تو حالت تهوع داشتم ولی بالا نمیوردم الان هر روز یه بار بالا میارم کل روزمم خراب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.