۳ پاسخ

اره مشکلم نداشته باشه چکاب داره

اگه مشکل نداشته باشه نه

شنوایی سنجی رو یکبار تو بیمارستان فقط انجام میدن
مگر گزارش تمدید چکاپ زده باشن .که دقیق نمیدونم چندماهکی باید بره

سوال های مرتبط

مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی
مامان مارال مامان مارال ۳ ماهگی