۵ پاسخ

برای منکه بدون شربته

طعمش خوبه ولی من خوردم اخراش ک‌دیگ‌میخواستم برم آزمایش بدم یهو حالت تهوع سرگیجه گرفتم بزور خودما نگهداشتم تا آزمایش بدم وگرن میگف برو یروز دیگ‌بیا

طعمش خوبه فقط شیرینی زیادش حال ادمو بد میکنه دیروز انجام دادم ولی نمیدونم چرا دکتر قندو برام ننوشته بود

منم امروز دادم ۱۰دقیقه بعد دوباره خون میگیره

طعمش اصلا بد نیس فقط بدیش برای کسایی ک مشکل معده اسید معده دارن چون ناشتا میخوری اسید معدت میزنه بالا تا گلو اون سرویس کنندس🥴

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی