کار کردن که عار نیست کجاش زشته😐اتفاقا یاد هم میگیره یه چیزی برا خودش و درآمدی هم داره بهتر از بیکار بودنه
کار کردن عار نیست دستشو جلو کسی دراز کنه عاره
بفرست بره
وا چه زشتی داره
چه زشتی گشنه بمونید خوبه بچه هات خدایی نکرده چیزی بخوان نتونی بخری خوبه؟کارگری مخصوصا کار ساختمون سخته ولی روزیش حلال تره چون زیاد زحمت میکشه ولی تواین قشر ایرانی عارمیدونن چرا قدر کارگر رونمیدونن حالا میگن زشته یکم بیایین واقع بین باشیم کارگر نباشه مملکت فلجه
کار که عار نیست
داداش منم بیکار شده با بابام میره بنایی بالاخره دوتا بچه داره زن و بچش خرج دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.