خانما آزمایشات سه ماهه دوم چه آزمایشاتی هست میشه یکی کامل بگه گیج شدم

۲ پاسخ

آزمایشات سه ماهه دوم شامل ازمایش قند میشه ک ازت ۳بار خون میگیرن میری بهداشت بهت یه پودر قند تو اب مخلوط میکنن میدن بعدم خون میگیرن

آزمایش نداره فقط سونو انومالی داره که 18هفته باید رفت
.......
شما دارو چی استفاده میکنید تو این هفته ها

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس و تودلی پسرکم💙 مامان نفس و تودلی پسرکم💙 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوروش و تودلی🤰 مامان کوروش و تودلی🤰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
بارداری معمولا 280 روز یا 40 هفته طول میکشه که بطور قراردادی از اولین روز آخرین قاعدگی شروع میشه.

🤰 سه ماهه اول: از اولین روز بارداری تا انتهای هفته 13.در سه ماهه اول ضربان قلب جنین توسط سونیکیت  شنیده میشه. بعضی از آزمایشات مثل نمونه برداری از پرزهای جفتی در سه ماهه اول انجام میشه

🤰سه ماهه دوم از هفته 14 تا پایان هفته 27. در سه ماهه دوم اولین حرکات جنین توسط مادر احساس میشه.بطوری که در مادران شکم اول دیرتر و شکم چندم زودتر حرکات جنین حس میشه.تستهایی مثل آمنیوسنتز در سه ماهه دوم انجام میشه.بهترین سه ماهه برای اکثر مادران معمولا سه ماهه دوم هست که هم تاحدودی از تهوع و استفراغ و تکرر ادرار سه ماهه اول رها شدن و هم اضافه وزن سه ماهه سوم رو هنوز تجربه نکردن. .

🤰 سه ماهه سوم از هفته 28 تا آخر هفته 40 هست که عمدتا در این زمان ( کمی زودتر یا دیرتر) به زایمان و تولد نوزاد ختم میشه.در سه ماهه آخر بعضی از مادران انقباضات غیر واقعی زایمانی رو تجربه میکنن و بیشترین وزنگیری جنین در این سه ماهه انجام میشه 🔰