۳ پاسخ

پسرمن 1سالشه هنوز کامل خوب نشده
روی تشک آنتی رفلاکس بخوابون
حتما آروغش و بگیر
20 دیقه بعداز شیردادن عمود نگه دار
شیرش و کم‌کم بده با فاصله (پرخوری نکنه)
شربت فاموتیدین هم باید بدی

من هر دکتری بردم همه گفتن با گذر زمان بهتر میشه و داروها اثر خاصی ندارن
فقط نباید پرخوری کنه و حتما آروغ بگیرم و بلافاصله بعد از شیر نخوابونم تا بهتر شه

من دخترمو از چهار ماهگی رفلاکس داشت بردم پیش مریم حجتی با دارو کنترل شد

سوال های مرتبط

مامان لیام🤍 مامان لیام🤍 ۶ ماهگی