پسرمن 1سالشه هنوز کامل خوب نشده
روی تشک آنتی رفلاکس بخوابون
حتما آروغش و بگیر
20 دیقه بعداز شیردادن عمود نگه دار
شیرش و کمکم بده با فاصله (پرخوری نکنه)
شربت فاموتیدین هم باید بدی
من هر دکتری بردم همه گفتن با گذر زمان بهتر میشه و داروها اثر خاصی ندارن
فقط نباید پرخوری کنه و حتما آروغ بگیرم و بلافاصله بعد از شیر نخوابونم تا بهتر شه
من دخترمو از چهار ماهگی رفلاکس داشت بردم پیش مریم حجتی با دارو کنترل شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.