۸ پاسخ

لعنتی تو مسافرت ما زندگی میکنی😅😅😅😅

شما تو‌ بهشت زندگی میکنید؟

چقدر دلم میخاست اونجا بااااشم😍

هیچوقت همچین جای نرفتم حتی شمال 🥲🥺

من سه سال پیش اومدم آستارا
شوهرم ماشین بزرگ داره از اونجا بار میزنه

توو دلم مونده یه بار بیام‌ شمال🥹🥰🥰😍

به به به

یه گوشه از خیابونمون خاکه تازه عقب نشینی کردن یکم علف اینا دراومده از روش راه میرفتم حس کردم چقدر دلم تنگ شده برای راه رفتن تو باغ و جنگل و ...
چ حس خوبی داره عکس🥰

سوال های مرتبط