۱۳ پاسخ

ولله صحبت از اتش بس ۴۵ روزه دادن ...
اشتباه محض ...میره بازم میاد

یه سیاست کثیف این وسطه که ماها نمیدونیم چی‌به چیه یبار میگن جهنم میشه یبارمیگن اتش بسه
روانی کردن ملت بدبختو

آتش بس فایده نداره

معلوم نیس میخوان چه گوهی بخورن از یه طرف شاخ و شونه می‌کشن از یه طرف دارن آتش بس بررسی میکنن که اون بره مجهزتر کنه بیشتر بیاد بکووبه!!!
لعنت بهشون یعنی اه اه

این همه شهیددادیم اتش بس بشه که بره باز برگرده بیاد؟!
یاباید تاتهش بریم دیگه ازااین کارها نکنه
پیروز بشیم ا س را ی ل باید نابود بشه وقتی ا م ر ی کا شکست بخوره تحریم ها برداشته میشه یکم فشار ازرومون برداشته میشه

زندگی ما رو تو رو خدا نشستیم ببینیم چ خاکی میخان سرمون بریزن

من فکر میکنم بازی روانی و رسانه ایِ
وگرنه هر ادم نااگاه هم میدونه اتش بس۴۵ روزه خریت کردنِ
و بعید میدونم مردم اجازه بدن
بلاخره حدود ۴۰شبه بیرونن و حمایت کردن یهو بیان بگن ۴۵ روز جنگ کنسل حالا تا ببینیم ترامپ چی دستور میده
اونم جنگی که به نفع ایرانِ بیشتر

کی گفته آخه چرا باور میکنید

آتش بس یعنی بره پدافند و رادار هاش تجهیز کنه دوباره برگرده، ،، آتش بس نمیشه ب شایعات توجه نکنید

خدا میدونه فقط چی میشه😑

نمیدونم دیروز که میگفتن مذاکرات به بن بست رسیده باز امروز میگفتن ایران داره بررسی می‌کنه که آتش بس کنه خدا میدونه

ایشالله که اینجوری نشه۴۵روز اتش بس
اوضاع بدتر میکنه

نه چیزی نگفتن

سوال های مرتبط

مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی