۱۶ پاسخ

پسرمن بیشتر با نون دوست داره

هر دو

پسر من بیشتر نونی دوس داره

هر دو
بعضی موقع برنج با نون میخوره

بیشتر برنج

هر چی خودمون بخوریم میدم بهش کم پیش میاد غذای چدا واسش بپزم نمیخوره

برنجی بیشتر دوس داره

برنجی دوست داره لیا
تخم مرغ هم بدون نون میخوره🫤

جفتشو سعی میکنم بدم

برنجی بیشتر دوس داره

هردو ولی من تاحالا با نون ندادم . خالی دادم .

دختر من اصلا برنج دوس نداره بیشتر غذاهای ابکی

جفتش

لنا برنجیه

برنجی دوس دارن

خالی ن با نون ن برنج😂😂

سوال های مرتبط

مامان بشه منه مامان بشه منه ۱ سالگی