واکسن دوماهگی دخترم الان زدیم چ مراقبت های داره

۶ پاسخ

منم دوروزه پیش زدم..
هیچی فقط پاهاش و ببند که تکون نده دردش نگیره
من کمپرس و این چیزا نذاشتم
قطره استامینوفن هم سرساعت بهش بده حتما
من پاراکید گرفتم روز اول هر۴ ساعت
روز دوم هر۶ ساعت
هر۲ ساعت هم. باید تبش چک بشه
واسه اندازه استامینوفن هم باید بهداشت بهت بگه چون دو برابر وزنش باید بدی.

من دیروز زدم دیشب تبش تا۳۷ونیم رفت دوبار بعد اومد پایین خداروشکر امروز تب نداره همه اون کارایی که گفتم انجام بده ایشالله راحت بگذره

یه قطره استامینفون به جایی که واکسن زده بودن میزدم 😁😁

استامینوفن هر۴ساعت دوبرابر وزنش بده..خونه رو خنک نگهدار..کمپرس سرد رو پای چپش بزار…یه دستمال نمدار یا پدتب بر از پنج شیش ساعت دیگه رو پیشونیش بزار

من از همون لحظه که واکسن زد یه دستمال از قبل مرطوب کرده بودم و گذاشته بودم خنک شده بود و دور پاش بستم ، تا سه ساعت
و چهارساعتی استامینفون دادمش.

واى من فردا بايد پسرمو ببرم
دخترتون درد داشت همون موقه كه زدن؟؟

سوال های مرتبط

مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی