باید با پوست و هسته آسیاب کنید اگر اسیاب قوی نباشه نمیتونه هستشو اسیاب کنه چون خیلی سفته به نظرم ببر دم عطاری برات آسیاب کنن بهت بدن چون ممکنه دستگاه خودت بهش فشار بیاد خراب شه یا تیغش بشکنه
من پودر سنجد دارم توی ماست ، فرنی، پنکیک،خاگینه و اوتمیل و غذاهای این مدلی میریزم
خیلی نده یبس میشه
پودرش کن بریز تو غذاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.