۱۲ پاسخ

حالا مونده چیا قراره سرمون بیاد

من دیشب خریدم ۶۵

ب ته جهنم

والا من گرفتم سی تومن..

من مغازه خریدم 75(عالیییی و خوب و سفت)
دست فروش 50
سیب هم عالیش 185
البته همینا هم زیاده قیمتش! 🫠

نه بابا تو جاده زده بود سبدی 25

من پریروز ۱۰۰ خریدم گفتم یارو گرون میده حتما
خیارم شده۹۸

صبح خریدم ۴۰ تومن گرون باهات حساب کرده😁

مشهد کیلو ۷۵ ۷۰ تومنه که

گوجه کیلو ۱۲۰ چخبررررررره ؟؟؟؟
من دیروز خریدم کیلو ۴۰ تومن
میوه سیب و پرتقال هم کیلو ۱۱۰

هفته پیش شوهرم گفت خانم گوجه ۸۵
فکرکردم شوخی میکنه😐😐

منم دیروز خریدم ۱۰۰ تومن😂نمیدونستم کشید گفت ۳۵۰ 😐😐😂

سوال های مرتبط

مامان 👑امیر ارسلان👑 مامان 👑امیر ارسلان👑 ۵ سالگی
مامان هومن مامان هومن ۵ سالگی
مامان بافنده کیف زیبا مامان بافنده کیف زیبا ۵ سالگی
مامان بافنده کیف زیبا مامان بافنده کیف زیبا ۵ سالگی