حالا مونده چیا قراره سرمون بیاد
من دیشب خریدم ۶۵
ب ته جهنم
والا من گرفتم سی تومن..
من مغازه خریدم 75(عالیییی و خوب و سفت)
دست فروش 50
سیب هم عالیش 185
البته همینا هم زیاده قیمتش! 🫠
نه بابا تو جاده زده بود سبدی 25
من پریروز ۱۰۰ خریدم گفتم یارو گرون میده حتما
خیارم شده۹۸
صبح خریدم ۴۰ تومن گرون باهات حساب کرده😁
مشهد کیلو ۷۵ ۷۰ تومنه که
گوجه کیلو ۱۲۰ چخبررررررره ؟؟؟؟
من دیروز خریدم کیلو ۴۰ تومن
میوه سیب و پرتقال هم کیلو ۱۱۰
هفته پیش شوهرم گفت خانم گوجه ۸۵
فکرکردم شوخی میکنه😐😐
منم دیروز خریدم ۱۰۰ تومن😂نمیدونستم کشید گفت ۳۵۰ 😐😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.