همه سبزی ها نفخ دارن؟نمیتونم بخودم؟ریحون گشنیز؟

۳ پاسخ

تره ترب شاهی پیاز سیر نفاخه اما شوید گشنیز ریحون شیرو زیاد می‌کنه الان دیگه دوماهه بخور از همشون اما کم

من تا چهل روزگیش رعایت میکنم بعد اون میخام همه چی بخورم بخدا سرم گیج میره فشارم میوفته همین الانشم اگ هیچی نخورم میمیرم

بخور بابا بچت دیگه دوماهشه

سوال های مرتبط

مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی