۵ پاسخ

یه شربت هست خیلی خوبه من هم میدم دلش اروم میشه اهورا نی نی بالا یک ماه باید بدی ولی عالی بود واسه پیر من

همه ندارن ولی اکثرا دارن

خیلی سخته من که دیوونه شدم😬😬😬

اره عزیزم متاسفانه هر دکتریم ببری میگن طبیعیه و فقط باید دوره ش تموم شه قطره اینفاکول من میدم به دخترم خیلی خوبه

بله گلم.
تا ۴ ماهگی رفع میشه کولیکشون.
رفلاکسم میگن تا غذا بخورن اوکی میشن

سوال های مرتبط

مامان پسری و نینی😍❤️ مامان پسری و نینی😍❤️ ۴ ماهگی