یه شربت هست خیلی خوبه من هم میدم دلش اروم میشه اهورا نی نی بالا یک ماه باید بدی ولی عالی بود واسه پیر من
همه ندارن ولی اکثرا دارن
خیلی سخته من که دیوونه شدم😬😬😬
اره عزیزم متاسفانه هر دکتریم ببری میگن طبیعیه و فقط باید دوره ش تموم شه قطره اینفاکول من میدم به دخترم خیلی خوبه
بله گلم.
تا ۴ ماهگی رفع میشه کولیکشون.
رفلاکسم میگن تا غذا بخورن اوکی میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.