۱۵ پاسخ

قد۸۹
وزن۱۳/۱۰۰

عزیزم قد ژنتیکیه دیگه باید با توجه به قد خودتو همسرت بسنجی قدش خوبه یانه

هزار ماشالله عالیه
باریکلا به این نی نی گل
منم بچه.م نارس بود دکترش گفت فقط با خودش مقایسه‌ش کن و لاغیر

من دیروز پسرم بردم قد ۸۶ وزن ۱۱۱۵۰نمیدونم نسب ب سنش خوبه چطوره
بهداشت ک میگ خوبه روی نموداره

بستگی ب تولدش داره دیگ
دختر من دوماه پیش ۱۴ بود وزنش الان شده ۱۳خورده کم کرده
قدش هم ۸۹ یا ۹۰

پسر منم ده کیلوعه متاسفانه

قد و وزن با توجه به تولده عزیزم اگه رو نموداره نگران نباش

پسره
قدش 89وزنش 13/200
تولد قدش 49 وزنش 2/500
37هفته بدنیا اومد

قد ۸۸ وزن ۱۴

پسر من اصلااااا نرفت رو وزنه بهداشتو بهم ریخت با جیغاش با خودم وزنش کردم که اصلا اصولی نیست شد ۱۱ گفت یکم کمه باید یه ماه دیگه ببرمش

پسر منم دقیقا مثل بچه شما بود قد و وزن دوسالگیش، چون از منم 32 هفته به دنیا اومد با وزن 1500 و قد 38

همین حدود بود
نگران نباش

اره وزنش کمه ببین کجای نموداره

جنسیت بچت دختره یا پسر؟اگه پسره قدش یکم کوتاهه وزن مهم نیس تمرکزت رو قدش کن ولی اگه دختره قدش مناسبه وزنشم باتوجه به قدش مناسبه

قدش خوبه وزنش یکم کمه ببین وزن تولدش چنده

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی