طلا میگرفتم
اگه خونه داشتم طلا میخریدم
۱۰۰٪ طلا
طلا بگیر
حراااااااج حراااااج
مامانا من مغازه داشتم لباسای بچه گونه وارداتی میآوردم که الان به تعدادی تیشرت شلوارک و تیشرت تک دخترونه پسرونه خونگی و بیرون دارم، دخترونه ز سن 2 تا 4 سال به بالا و پسرونه از سن 4 تا 6 سال به بالا دارم،جنساشون پنبه و از برند لوپیلو و پپرتس هست اونایی که استفاده کردن میدونن چیه قیمتاشونم خوبه کیفیتاشونم که فوق العاده است، روبیکا پیام بدین تا براتون عکس بفرستم @no_poosh
لطفا جنس و قیمت لباسهای وارداتی رو حتی با لباسهای با کیفیت ایرانی هم اصلا مقایسه نکنید
حراااااااج حراااااج
مامانا من مغازه داشتم لباسای بچه گونه وارداتی میآوردم که الان به تعدادی تیشرت شلوارک و تیشرت تک دخترونه پسرونه خونگی و بیرون دارم، دخترونه ز سن 2 تا 4 سال به بالا و پسرونه از سن 4 تا 6 سال به بالا دارم،جنساشون پنبه و از برند لوپیلو و پپرتس هست اونایی که استفاده کردن میدونن چیه قیمتاشونم خوبه کیفیتاشونم که فوق العاده است، روبیکا پیام بدین تا براتون عکس بفرستم @no_poosh
لطفا جنس و قیمت لباسهای وارداتی رو حتی با لباسهای با کیفیت ایرانی هم اصلا مقایسه نکنید
طلا یا دلار
قطعا طلا میخریدم
صدرصد طلا
به هیچ وجه ریال نگه ندار. میدونم تو شرایط فعلی نگرانی طلا بیاد پایین ولی بازم کم ریسک ترین کار همینه. یا سکه بخر یا دلار
ماشین رو میفروختم میگذاشتم رو پول ماشین ،ماشین بهتر میگرفتم
البته اگه دست خودم بود اگه به شوهرم باشه میره طلا میگیره میذاره تو طلافروشیش
طلا میخریدم طلا هیچوقت پایین نمیاد
یا طلا
یا تو کاریزما
دلار بخر
سکه بخر
طلا شکسته ن سود ن حجرت داره بهترین کاره
بعدش طلای مستعل
طلا هیچوقت پایین نمیاد
فقط طلا بخر
اونم سکه طلای تزینی نگیر
مطمن باش تا سال دیگه پایین نمیاد هیچ قیمتشم دوبرابر تر میشه
زمین عزیزم میخریدم
یه ماشین دیگه بخرین
ضرر نمیشه
طلا میخریدم
ی آشنا طلا فروش داریم میگه بعد جنگ صد در صد طلا میکشه بالا
طلا و نقره
۱۰۰ درصد میدادم شمش
بنظرم بزارش بانک بلندمدت سودی ک میده رو هم نگیر بزار بیاد روش
هم مطمعنی ک پولت میمونه برات هم انگار باهاش کار کردی چون سودش میاد برات
ملک بخر
ماشین برا خودم میخریدم
سرمایه گذاری یا یه کاسبی
یا طلا
اگه سال دیگه نیازش داری باید باهاش کار کنی تا ارزشش کم نشه و سود هم بکنی ولی اگه کلا نیازش نداری طلا بخر به پوست و زیبایی رسیدگی کن سفر برو.
سکته میکردم 😂😂 منی که حتی 7ملیونم ندارم 😂😂
ماشینمو عوض میکردم
ی خونه تو مسکنمهر یا ی زمین میخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.