۶ پاسخ

سلام فرشته جون خوبی چخبر؟کارات ب کجا رسوندی دلم پیشت بود

کجایی دختر پیدات نیست
تاپیک میزاری برام نمیاد نگرانت شده بودم
حالت خوبه بهتری؟
راستی دکتر رفتنت به کجا رسید؟؟؟

خداروشکر،برای ما ازبین ترک پستونک ترک پوشک وترک شیر،ترک پستونک ازهمه سخت تربود ماهان کوچیک بود وخیلی وابسته شده بود بعداز۱۸ ماهگی گرفتم ازش

نهایتا یه شب دیگه اذیت کنه بعد دیگه بی خیال میشه

خداروشکر
دیگه حله تا دوسه شب دیگه سراغشم نمی‌گیره

واییی منم میخام ترک کنه خیلی بهونه میکنه

سوال های مرتبط