۹ پاسخ

اصلا سخت نیس ۳روز از من طول کشید
نوک پستونک رو بچین یکم
اصلا هم قائم نکن
نمیتونه بخوره ب مرور ترک میکنه
روز بعد باز یکم دیگش رو بچین
فقط ب هیچ عنوان اگه میخوای ترک بدی دوباره یا موقع خواب شب پستونک نده

سوال منم هس🥺🥲

شوهر من تو همه چی دخالت می کنه. طاقت گریه بچه رو هم نداره سر من داد میزنه چرا زنگ نمیزنی مشاور

پسر منم الان تو ترکه ۴روز گذشته ولی هنوز سر خوابیدنش کلی کلنجار میره باخودش تابخوابه بااینکه خیلیم وابسته پستونک نبود و از ۲۴ساعت فقط شاید ۳ساعت اونم نه یکسره پستونک میخورد ولی الان دارم میمیرم از عذاب وجدان که چرا از اول بهش دادم هر کار میکنی باز بچها غصه میخورن

من سر پستونک خراب میکردم هی می‌آورد جیغ میزد یکی دیگه میخواست برا همین قایم کردم یک هفته طول کشید کامل فراموش کنه

دختر منم انگشت میخوره از نوزادی چهار روزه دارم ترکش میدم جون تو تنم نمونده دیگه از گریه و نخوابیدن هاش .ولی باید منم ترکش بدم حداقل این چند روز نخورد

ببین پسر من پستونکش خودش سوراخ کرده بعد سخت میخورد ی هفته است سرماخورده خودش دیگه پستونک نخورد

ن اصلا سخت نبود من گرفتم ازش
سر پستونکشو قیچی کردم خودش دیگه بدش اومد
هر بارم بهونه گرفت باز همونو دادم گفتم خراب شده مامان
دیگه خودش انداخت اونطرف

چ مدل پستونکی بهش میدی

سوال های مرتبط