مال منداشت ولی تو سونو میگفتن ورم داره خوب تخلیه نمیشه به دنیا اومد ختنه کردم مجرای ادراریش بسته بود به روش سنتی ختنه کردن با یه میله کوچیک مجرای ادراریشو باز کرد قبلش ادرار کم میکرد ولی بازش کرد ادرارش خوب شد دیگ فک نکنم مشکلی باشه
من هم پسرم هم دخترم اینجوری بود دکتر گفت دنیا بیاد خوب میشه بعد یک هفته بردمش سونو گفت خوب شده واسه اینکه مطمئن بشی ی سونو ازش بگیر
من دو بار بردم سونو ورم داشت هنوز خوب نشده بود دکتر گفت به مرور خوب میشه
نمیدونم خوب شده یا ن ولی مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.