۱۲ پاسخ

به سلامتی انشالله
من دیروز دکتر بودم و بهم گفت 14 اردیبهشت زودتر اصلا سزارین نمیکنم

الهی که به سلامتی بغلش کنی برای ما هم دعا کن زودتر روزا بگذره ما هم این لحظه رو تجربه کنیم🥹😍

هه من منم هفته بعد برم که ۳۷ هفته میشم برای ۳۹ وقت عمل کینه اما من می‌خوام که طبیعی بیاد کاش بشه

امروز دقیقا چند هفته و چند روزی عزیزم

۱۲اردیبشهت سالگرد ازدواج منه ۱۷تولدم

دهم چند هفته ای دقیق؟

ای جان ،به سلامتي
منم تولدم ۱۲ اردیبهشته😄🥰

روز معلمه ۱۲😂

بسلامتی خوشگلم برای ماهم دعا کن این مسیرو ب خوبی و خوشی بخیر بگذرونیم 🥺♥️

وای به به خوش به حالت 🥰🥰🥰
خدایا منو زودتر به هفته ۳۸ برسون🥺🥹

بسلامتی عزیزم
اتفاقا منم دوازدهم روخیلی دوست دارم
کاش برای منم همون روز رو بزنه 😍

😍🥰🥹

سوال های مرتبط

مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی