۶ پاسخ

خودمم اکثرا سرد میدم وله بنطرم یه کم گرم شه بهتره

نه همونجوری میدم

نه سرد میدم

مگه باید گرم کنی؟

در حد ولرم میذارم شه سرد نمیدم

چی شد ک خورد عزیزم ؟

سوال های مرتبط