۳ پاسخ

من بچم تا ۱۰ ماهگی همش با قنداق میخوابید تا دیگه کم کم خودش نخواست برداشتم ازش بچه با قنداق راحت میخوابه

دختر منو همش قنداق میکنه مامانم زوری ولی من اصلا دوس ندارم به نظرم بچه اذیت میشه والا پسرم رو کلا یه بار قنداق کردم هیچکی دورم نبود اون زمان پاهاشم صافه

اگ ب این بود ک کج و کله میشع همون باید کج و کله میبودیم منم تا ۴۰ روز اولش قنداقش میکنم که از شل و ولی دربیاد

سوال های مرتبط