۳ پاسخ

دختر من هنوز داره
دکتر پدیا بست داد هر ۶ ساعت نیم سی سی
هر وقت خیلی اذیت بشه میدم
خودمم سعی میکنم زیره سیاه بخورم بادشکنه

تا قبل چهار ماهگی اگه شیر خودتو میخوره رژیم غذایی رعایت کن کم بخور از همه چی زیاد نخور ک عادت کنه و اینکه قطره کولیک پدیا بست واقعا برای من موثر بود رازیانه هم اسیاب کن بعد‌غذا یه قاشق بخور‌عالیه

پسرمن الان ۳ ماه ک خوبی نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان اوکادو🤤 مامان اوکادو🤤 ۱۰ ماهگی