۳ پاسخ

باید استراحت کنی
شیاف بزن شاید بچت پایینه که میگی میزنه به لگن
اخه منم همین بودم کمربند طبی گرفتم یعنی دکتر نوشت برام و استراحت مطلق شدم بعد دوماه استراحت نسبی شدم
دیگه تازایمان همین دردارو داشتم
خداکنه بااستراحت خوب بشی کارزیاد نکن تیکه تیکه انجام بده الان سلامت خودت وبچت مهم تراز کارکردنه

اگه با شیاف و استراحت خوب نشدی باید بری دکتر
چک کنه دهانه رحمت باز نشده باشه

عریرم اگه شیاف گذاشتی ث با استراحتم خوب نشده بهتره بری دکتر ساید امپولی دارویی بهت بده چون میگی قابل تحمل نیست.

سوال های مرتبط